ثبت بیش از ۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۷ پلیس در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردمی با پلیس راه‌اندازی شده است و بر همین اساس بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی در ۶ ماه سال جاری ثبت شده است.

به گزارش اورنا نیوز، سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده معاون هماهنگ‌کننده انتظامی آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان با مردم ارتباط نزدیک دارد و با مشارکت مردمی در راستای تأمین امنیت پایدار عملکرد بهتری دارد و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردم با پلیس‌ راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در اکثر مواقع پیشنهادات و نظرات کارشناسی و خوبی توسط مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ یا ملاقات حضوری به پلیس داده می‌شود که می‌توانند راهکارهای اساسی برای عملکرد پلیس نیز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی، پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامی استان، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان اضافه کرد: طی ۶ماهه ابتدایی امسال بیش از ۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس آذربایجان‌غربی برقرار شده است که مردم فهیم این استان نظرات، انتقادات، پیشنهادت و شکایات خود را مطرح کرده‌اند، ضمن این که در این مدت انتقادات و شکایت از کارکنان پلیس تا حد چشمگیری کاهش و پیشنهادت و تقدیر از عملکرد کارکنان افزایش‌یافته است.

وی همچنین افزود: امید است مردم فهیم و شهیدپرور استان با پلیس تعامل و مشارکت بیشتری داشته و دعاگوی فرزندان خود در انتظامی استان باشند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان