۷۰۳ ‌زندانی‌ جرائم غیرعمد در آذربایجان‌ غربی آزاد شدند

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی از آزادی تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد و بدهکاران نیازمند با پرداخت ۳۳ میلیارد تومان کمک های مردمی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: با همت و یاری مردم نیک کردار و نیکو سرشت و نوعدوست استان و تلاش زحمت کشان دستگاه قضایی استان آذربایجان‌غربی و ستاد مردمی دیه، کمک‌های مردمی به میزان ۳۳ میلیارد تومان جمع آوری شد که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیر و قابل توجه ۳۰۰ درصدی را در پی داشته است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با این مبلغ تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و بدهکاران که عمدتا سرپرست خانواده و افراد آبروداری بودند، از بند آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با تحسین اقدام مردم نیکوکار گفت: سنت حسنه کمک به هم نوع از دیرباز در کشور اسلامی ما نمود داشته و هر سال بیشتر از قبل جلوه گر بوده و با توجه به نزدیکی ماه رحمت و مغفرت الهی امید است امسال نیز مردم شریف استان حماسه ای دیگر خلق کنند و رمضان المبارک را برای هم نوعان گرفتار خود سرشار از شادی و گشایش کنند.

عتباتی از رسانه‌های استان آذربایجان‌غربی و به ویژه رسانه ملی خواست در این امر مهم و معنوی به کمک دستگاه قضایی بیایند و در ترویج سنت حسنه جشن گلریزان که چند سالی است به خوبی در بین مردم جای باز کرده، نهایت همکاری را داشته باشند./تسنیم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *