آغاز بازرسی‌های سطح ۴ از پل میانگذر دریاچه ارومیه

بازرسی‌های سطح ۴ پل میانگذر دریاچه ارومیه پس از جمع بندی و انتخاب مشاور و پیمانکار ذیصلاح به زودی آغاز می شود.

رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:بازرسی‌های سطح ۴ پل میانگذر دریاچه ارومیه پس از جمع بندی و انتخاب مشاور و پیمانکار ذیصلاح به زودی آغاز می شود.

واحد اسلامی تبار در بازدید مدیرکل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی و هیات همراه از پل میانگذر دریاچه ارومیه اظهار داشت: این بازرسی به صورت کامل و بر اساس دفترچه های تعمیر و نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: این سطح از بازرسی شامل بازرسی از اجزایی از پل بوده که داخل آب قرار دارند می باشد.

رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بازرسی های سطح یک و ۲ سال ۱۴۰۰ به اتمام رسیدند.

اسلامی تبار بیان کرد: اقدامات برای بازرسی سطح ۳ شروع شده و سایر اقدامات نیز برای بازرسی های سطح ۴ نیز عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به قرارگیری پل میانگذر دریاچه ارومیه در محور آزادراهی ارومیه – تبریز و اتصال مرکز استان به شبکه آزادراهی کشور، اتصال مرکز کشور به پایانه مرزی سرو از اهمیت پدافندی برخوردار است.

محمدمهدی جعفری مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی نیز در این بازدید بر لزوم ادامه بازرسی های پل میانگذر دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: اعتبارات مورد نیاز فراتر از ۱۵ درصد نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه از محل درآمد شرکت احداث پل میانگذر تامین شود.

عباس بیات سرمدی مدیرکل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در این بازدید اظهارداشت: اقدامات خوبی در راستای تعمیر و نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه صورت گرفته و اقدامات سطح ۴ نیز اید به همین روند ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه تصمیمات لازم برای اجرای هر چه بهتر بازرسی های سطح ۴ اتخاذ شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *