۲۳ تن برنج قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از توقیف کامیون حامل بیش از ۲۳ تن برنج قاچاق با ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد، خبر داد.

به گزارش اورنا نیوز و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله قاچاق به شهرستان مهاباد توسط یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت کامیون مورد نظر با هوشیاری و عملیات ضربتی پلیس شهرستان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون متوقف شده ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلو گرم برنج خارجی به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی  برنج کشف شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه  بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *