یکی از عوامل آتش‌زدن بانک‌ در مهاباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یکی از عوامل اصلی آتش زدن یکی از بانک ها و سرقت چک پول ها در حوادث اخیر این شهرستان دستگیر شد.

به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سرهنگ محمد توحیدی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع تجمعات اعتراضی اخیر در شهرستان مهاباد که منجر به تخریب اموال عمومی و آتش زدن چندین بانک در این شهرستان شد، موضوع شناسایی و دستگیری اغتشاشگران  و تخریب کنندگان اموال عمومی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند یکی از افرادی را که اقدام به آتش زدن بانک و سرقت چک پول‌ها ‌کرده بود و سعی داشت که چک‌ها را به پول نقد تبدیل کند، شناسایی و طی یک  عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: متهم پس  از روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه  ارتکابی اعتراف و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی گفت: شناسایی عناصر اصلی و عوامل تحریک کننده اغتشاشات اخیر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و تمامی افراد بزودی دستگیر و به دست قانون سپرده می شوند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *