رشادت‌های مدافعان حرم و سلامت آذربایجان‌غربی به تصویر کشیده می‌شود

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی گفت: تله فیلم «حارس» با محوریت نمایش رشادت‌های مدافعان حرم و مدافعان سلامت استان ساخته می‌شود.

سرهنگ پاسدار جلال‌الدین اعظمی با اشاره به شهادت ۴ تن از شهدای مدافع حرم و تعدادی از مدافعان سلامت در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مراحل ساخت تله فیلم «حارس» با محوریت نمایش رشادت‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم و نیز مدافعان سلامت آذربایجان‌غربی شروع شد.

وی افزود: این تله فیلم به معرفی ابعاد مختلف جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه در ۲ جبهه مهم در سال‌های اخیر می‌پردازد که با وجود اهمیت این جبهه‌‌ها، مغفول مانده‌اند.

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: «حارس» با کارگردانی «کمال مقدم» و در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان ساخته می‌شود.

وی، در خصوص لزوم توجه به جایگاه هنر در معرفی دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف دفاع از وطن، گفت: باید به جنبه‌های مختلف دفاع در ایران اسلامی از منظر هنر پرداخته شود و رشادت رزمندگان و ایثارگران این استان با زیبایی‌های هنری به تصویر کشیده شود.

اعظمی بیان داشت: هرچند تولیدات فرهنگی و هنری خوبی در سطح کشور برای معرفی دفاع مقدس و رزمندگان ارائه شده اما با توجه به وسعت این دوران و نیز وجود برهه‌های تاریخی ماندگار در طول دوران انقلاب اسلامی، باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد./تسنیم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *