کشف ۱۲۵ سلاح غیر مجاز در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان از طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح کشف ۱۲۵ قبضه انواع سلاح غیر مجاز می باشد.

رحیم جهانبخش با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان آذربایجان‌غربی با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این ارتباط هفت قبضه انواع سلاح جنگی و۱۱۸ قبضه سلاح شکاری و ۱۲۱ عدد فشنگ کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

جهانبخش با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شاهد امنیت پایدار در سطح استان باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان