برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد آذربایجان غربی امسال بسیار پربار است

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی گفت: آستین های همت خود را بالا زده ایم که امسال بتوانیم در هفته کتاب و کتابخونی بهترین برنامه ها را اجرا کنیم.

محسن رضایی گفت:  به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم رنگ شدن محافل اجتماعی، فعالیت کانون های مساجد نیز کم رنگ شده بود، ولی خوشبختانه امروز در سایه تلاش های کادر درمان و رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط همشهریان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته ایم که باید با تمام توان به سمت اجرای برنامه های ویژه و جدید حرکت کنیم.

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: امسال ۸عنوان برنامه در کانون های مساجد آذربایجان غربی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر نسلی که با کتاب آشنا تر باشند، بدون شک موفق تر خواهند بود، تصریح کرد: کانون های مساجد به علت دارا بودت ظرفیت عظیم جوان مسجدی می تواند در این راستا نیز در صورت برنامه ریزی های شایسته و کارهای مستمر فرهنگی به زیبایی بدرخشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد ماکو با همکاری کانون فرهنگی و هنری «امیرالمونین» این شهرستان در نمایشگاه بین المللی آزاد ماکو و نمایشگاه کتاب کودک در شاهیندژ از جمله برنامه های شاخص این هفته هستند.

رضایی گفت: اجرای طرح کتابخوانی با من بخوان – روز فرهنگی روستا شهرستان اشنویه که در روستا های «بیم ضرته»، «سنگان» و «آغبلاق» برگزار می شود.

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان کتاب روستایی در روستای «قبچاق» میاندوآب و روستای «بیزنده» خوی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی نیز مناطق محروم را فراموش نکرده ایم ، ادامه داد: مسابقه کتابخوانی نماز استانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی که ویژه مناطق محروم و کم برخوردار ارومیه است که در محله های اسلام آباد و کشتار گاه و حاجی پیرلو برگزار می شود.

این مسئول اضافه کرد: طرح شنبه های با کتاب با معرفی کتابهای مفید برای کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه های در حال اجرا هستند.

رضایی در خاتمه یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در هفته کتاب و کتابخوانی۸ عنوان در غالب ۱۲ برنامه شاخص را اجرا می کند./شبستان

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *