سفر وزیر کشور به استان آذربایجان‌غربی/ دستور آغاز فعالیت سالن پایانه رازی خوی

وزیر کشور در سفری از پیش اعلام نشده، وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه و به شهرستان خوی رفت تا در جریان آخرین وضعیت زلزله‌زدگان و همچنین وضعیت طرح‌های عمرانی این شهرستان قرار گیرد.

احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در جریان سفری از پیش اعلام نشده، وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه و به شهرستان خوی رفت و در نخستین برنامه از راه آهن رازی و ساختمان تجاری و مسافری مرز رازی خوی بازدید کرد.

وزیر کشور همچنین از مناطق زلزله زده و نحوه خدمات رسانی به مردم این مناطق بازدید و در جریان آخرین روند خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان قرار گرفت.

وحیدی امروز در سفر به شهرستان خوی، با حضور در مرز رازی و دیدار با تعدادی از کارکنان و مسافران حاضر در این پایانه، در جریان مشکلات و آخرین وضعیت خدمات دهی پایانه قرار گرفت.

در این بازدید، وزیر کشور دستور آغاز فعالیت سالن پایانه رازی خوی را صادر کرد تا به این ترتیب فعالیت غیررسمی پایانه خوی که پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد آغاز شود.

مجموعه پایانه مرزی خوی که از سال ۹۷ آغاز شده، در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع و با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وزیر کشور در بازدید از این پایانه دستور صریح برای رفع مشکلات تردد ترانزیت باری که در حاضر متوقف شده است را صادر کرد.

مرز رازی با تردد سالانه نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پرترددترین مرز زمینی کشور است و ساختمان جدید باری و مسافری این پایانه بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر کشور در سفر قبلی خود، ۱۵ مهرماه و به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوی، با حضور در مناطق زلزله زده به بازدید و بازرسی میدانی از نحوه خدمات رسانی به مردم زلزله زده پرداخت.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان