توقیف محموله بزرگ پاوربانک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در نقده

فرمانده انتظامی استان ازتوقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل انواع پاوربانک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان نقده با عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

به گزارش اورنانیوز، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان “نقده” حین کنترل خودروهای عبوری؛ به یک دستگاه وانت نیسان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را سریعا متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در عملیات ضربتی ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، تعداد ۶۷۴ دستگاه انواع پاور بانک به صورت قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محموله کشف شده، ۱۰ میلیارد و ۵۰میلیون ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد؛ خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان