مشکل ۵ واحد تولیدی درستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی حل شد

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی مسائل و مشکلات ۵ واحد تولیدی استان مطرح و مصوباتی برای رفع مشکلات تصویب شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه افزود: امروز نگاه به مقوله تولید و حمایت از تولید یک مقوله اجتناب ناپذیر است در جهت توجه ویژه و کمک و همراهی با فعالان اقتصادی باید از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفت و نباید از امر مهم تولید و اقتصاد درون زا غافل شویم.

ناصر عتباتی ادامه داد: تاکنون ۷۰ مورد بازدید، ۶۰ جلسه و ۱۸۰ مصوبه در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ در استان حمایت از تولید انجام شده است که این نشان از اهتمام ویژه دستگاه قضائی استان در لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی گفت: مشکلات زیادی را دشمن با تحریم‌ها برای مردم و کشور فراهم کرده است و هرکسی در این راستا و در جهت رشد اقتصادی کشور و رونق تولید تلاش کند در واقع میهن دوست است و باید از تمام ظرفیت‌های قانونی به نفع دولت بهره جست و این قوانین و آئین نامه‌ها و بخشنامه‌ها را به نفع تولید و اشتغال و صنعت استان و کشور تفسیر نمود و نباید اجازه داد برخی قوانین دست و پاگیر برای تولیدکنندگان محدودیتی ایجاد کند.

عتباتی تاکید کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم ریشه در مسائل معیشتی و اقتصادی دارد و در واقع هر چه قدر اشتغال در جامعه بیشتر شود یقیناً میزان جرایم هم کاهش می‌یابد و راه بزهکاری با تولید و اشتغال بسته می‌شود.

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با تاکید بر اجرای مصوبات برای حمایت از اشتغال و تولید در استان اظهار داشت: تصمیمات کمیته حمایت قضائی به نوعی تصمیم قضائی محسوب می‌شوند و ناگزیر از اجرای آن هستیم و لازم است تمام مراجع ذیربط نسبت به اجرای آن همت بگمارند.

در این جلسه مشکلات ۵ واحد تولیدی که با مشکل مواجه شده‌اند مطرح گردید و در خصوص هر یک از آنها مسئولین حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوباتی در راستای رفع مشکلات هر یک از آنها تصویب شد./مهر

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *