راهپیمایی نمازگزاران استان آذربایجان غربی در محکومیت نشریه فرانسوی

نمازگزاران در سراسر آذربایجان غربی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعار‌های ضد استکباری، اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت را محکوم کردند.

نمازگزاران در سراسر در استان آذربایجان غربی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با انجام راهپیمایی نفرت و انزجار خود را از اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات مسلمانان نشان داده و محکوم کردند.

نمازگزاران در ارومیه در محکومیت اهانت و جسارت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس دین اسلام، ولایت و مرجعیت دینی پس از اقامه نماز از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کرده و خشم خود از اقدام اهانت آمیز این نشریه را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی کنندگان با دادن شعارهایی، چون مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و مرگ بر فتنه گر اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی را محکوم کرده و بار دیگر وفاداری و پایبندی خود را به نظام، انقلاب و مرجعیت نشان دادند.

مسیر راهپیمایی در ارومیه از مصلی امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان برگزار شد.

نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه چهارم ژانویه ۲۰۲۳ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز خطاب به مقدسات اختصاص داد./باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *