آغاز اجرای طرح برخورد مقتدرانه با سرقت و سارقان متواری در استان آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت ” محمد رضا حاجی حسینلو” از امروز آغاز می شود، گفت: برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده تر صورت خواهد گرفت.

به گزارش اورنا نیوز، سردار “رحیم جهانبخش” اظهار داشت: از امروز طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت ” محمد رضا حاجی حسینلو” و با رمز “یا حسین” با هدف تثبیت و ارتقاء امنیت در نقاط جغرافیایی استان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۱۸۵ اکیپ خودرویی و بیش از ۲۰۰ اکیپ موتور سیکلت با در این طرح حضور مقتدرانه خواهد داشت؛ گفت: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده فراجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده تر صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم های خبره پلیس استان با اشراف اطلاعاتی انجام شده است و محلات آلوده و جرم خیز نیز شناسایی و تیم ها به صورت پوششی و غیرمحسوس با هوشمندی، اقتدار و قاطعیت کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

وی خطاب به مالخران و افرادی که کالاهای مشکوک سرقتی را خرید و فروش می‌کنند، گفت: مالخران و آن دسته از افرادی که اقدام به خرید و فروش کالاهای مشکوک می‌کنند بدانند که اقدامات پیچیده پلیسی علیه آنها شروع شده است و در روزهای آینده به سراغ آنها می‌رویم و قطعا چرخه سرقت قطع نمی‌شود مگر اینکه مالخران شناسایی و دستگیر شوند چرا که این مالخران هستند که به سرقت دامن می‌زنند.

سردارجهانبخش افزود: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با دستگاه قضایی صورت گرفته و خواستار اعمال مجازات بازدارنده برای سارقان هستیم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه هم استانی های عزیز می توانند هرگونه موارد مشکوک را سریعاً جهت بررسی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیرامون عملکرد پلیس در حوزه های مختلف مأموریتی می باشد و پلیس امیدوار است که با تعامل و همفکری دوسویه با شهروندان، همچنان بتواند با اجرای مأموریت های موفقیت آمیز، از تمامی ظرفیت های خود، برای ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی استفاده کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *