معرفی کتاب «اولویت بندی نقش مولفه‌های دفاع مقدس»

کتاب «اولویت بندی نقش مولفه‌های دفاع مقدس» نوشته بهروز خشت زر و وحید تموک از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
این کتاب در پنج فصل و ۱۸۰ صفحه و در شمارگان ۵۰۰ جلد توسط انتشارات «حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» به چاپ رسیده است.
این کتاب به دنبال اولویت بندی نقش مؤلفه های دفاع مقدس در امنیت پایدار و آمایش مناطق مرزی استان آذربایجان غربی می باشد و اینکه چگونه با نهادینه کردن و تقویت ارزش های دفاع مقدس از قبیل؛ ولایت مداری، وحدت و همبستگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در عین حال با تقویت ارزش های دینی مشترک می توان در امنیت پایدار و آمایش مناطق مرزی تأثیر گذار بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

آمایش مناطق مرزی نوعی برنامه ریزی است که توسعه را با امنیت و دفاع از نیازهای مناطق مرزی، در چهارچوب شرایطی که مناطق مرزی دارند، به یکدیگر پیوند می دهد و راهکاری برای توسعه ی مناطق مرزی معرفی می کند که در آن امنیت و توسعه لازم و ملزوم یکدیگر می شود.
دوران ۸ ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در دفاع از مرزهای ایران اسلامی یکی از حساس ترین و بارزترین مقاطع تاریخ امت ایران است که همچون نگینی درخشان تا همیشه ی زمان و تاریخ بر تارک مبارزه حق با باطل خواهد درخشید.
یکی از برکات ارزشمند جنگ قدرت طراحی و برنامه ریزی کردن است. چراکه جنگ قدرت تصمیم گیری را به نفع حاکمیت دین بالاببرد یکی از عوامل مهم در شناسایی زمان است. به این معنا که مردم بتوانند فرصت ها را غنیمت بدانند و از موج ها فرار کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *