با وجود بارش برف تردد در تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد/به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برفی بودن کلیه محورهای ارتباطی استان خبر داد و بر امتناع از تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد.

به گزارش اورنانیوز، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: بارش برف در حال حاضر در کلیه مسیرهای اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیرهای شمال استان ادامه دارد و رانندگان می بایست با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر نموده و از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند.
وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی سراسر استان هستند، اظهار کرد: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا آغاژ و تاکنون راه روستایی راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی روستاها که بدلیل بارش های مکرر برف و کولاک مستمرا مسدود می شود، بی وقفه در حال انجام است .
این مقام مسئول یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده ای می توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان