نصب بیش از ۷ هزار تابلو در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌ غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از نصب ۷۰۰۰ تابلو در جاده‌های مواصلاتی این استان از ابتدا سال‌ جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش اورنا نیوز، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از نصب ۷۰۰۰ تابلو در محورهای مواصلاتی استان از ابتدا سال جاری تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هدف از نصب تابلو علایم در محورهای مواصلاتی بالابردن ایمنی محورهای و کاهش تصادفات جاده‌ای است اظهار داشت: طی سال جاری در سطح محورهای مواصلاتی استان ۷۰۰۰ تابلو علائم به ارزش ۵ میلیارد تومان نصب شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد تابلوها در محورهای ارومیه-مهاباد تا سه‌راهی حیدرآباد، سه‌راهی حیدرآباد تا مرز تمرچین، سه‌راهی ایواوغلی تا خوی، خوی تا گردنه قره‌تپه نصب شده‌اند.

دست‌نشان اظهارکرد: تا پایان سال نیز در محورهای اصلی استان و محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی نصب ۱۰۰۰۰ عدد تابلو کامپوزیتی به ارزش ۷.۵ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ هزار تابلو در محورهای مواصلاتی استان نیاز داریم که چشم نمای سال جاری نصف این تعداد است و در سال آینده نیز مابقی آنها نصب خواهند شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان