تداوم حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه از تیم والیبال شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن غدیر ارومیه حضور یافته و تماشاگر تمرینات تیم والیبال شهرداری شدند.

به گزارش اورنا نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن غدیر ارومیه حضور یافته و تماشاگر تمرینات تیم والیبال شهرداری شدند.

نقی‌پور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این دیدار گفت: صاحبان اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه هواداران پرشور و بازیکنان و اعضای تیم هستند.

نقی پور هدف از حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در محل تمرینات را حمایت از تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد و افزود: اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه همیشه و در همه حال کنار این تیم ایستاده‌اند و خود را جدا از رشته اول این استان نمی‌دانند و رفع دغدغه این تیم از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

در ادامه، توماج وحید افشار سخنگوی شورا و حسین‌ پناهی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن دیدار و گفتگو با کادر فنی و بازیکنان، حمایت‌های همه‌جانبه شورای اسلامی شهر در راستای کسب بهترین نتایج برای این شهر و خشنودی هواداران را از مهم‌ترین اهداف تیم داری قلمداد نمودند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان