هر گونه تحرک علیه منافع کشور با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: آماده پاسخ کوبنده به تحرکات دشمن هستیم.

به گزارش اورنا نیوز، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ارومیه اظهار داشت: اگر استکبار جهانی بخواهد حرکتی علیه ما انجام دهد، با تمام قدرت در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد و هیچ اقدام خصمانه‌ای بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد: ایران همواره به دنبال صلح و امنیت در منطقه است اما در صورت لزوم، توانایی نظامی و دفاعی بالایی برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی دارد.

امیر سرتیپ دوم شفیعی افزود: نیروهای مسلح ایران به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی منطقه، تأثیر عمیقی بر موازنه قدرت در جهان دارند و استکبار جهانی باید این واقعیت را بپذیرد که ایران با اتکا به تفکر انقلابی و توان نظامی خود، تهدیدی برای هرگونه مداخله خارجی محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش با اشاره به توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح ایران در دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: این آمادگی در هر شرایطی حفظ می‌شود و دشمنان نباید تصور کنند که اقداماتشان بی‌پاسخ می‌ماند.

وی همچنین اضافه کرد: فرزندان این مرزوبوم در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه‌ای از کشور پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و یاوه‌گویان بدهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان