برخورد قاطع با آسانسورهای فاقد استاندارد در آذربایجان‌غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی از عزم جدی این سازمان برای مقابله با نصب و بهره‌برداری از آسانسورهای غیراستاندارد در استان خبر داد.

به گزارش اورنا نیوز، وحید موسی‌پور مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد در سالن جلسات اداره کل استاندارد برگزار شد، اظهار داشت: در راستای بهبود شرایط، یک آزمایشگاه جامع با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و بررسی‌های کارشناسی، استانداردهای لازم برای شهربازی چی‌چست ارومیه نیز تدوین و اجرایی شده است.

موسی‌پور افزود: تمامی زمین‌های بازی در سطح استان باید از وسایل و تجهیزات استاندارد استفاده کنند این اقدام در نهایت منجر به بهبود ایمنی و سلامت کودکان در محیط‌های بازی و تفریحی خواهد شد و تضمینی برای کیفیت بالای این تجهیزات خواهد بود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی به موضوع جعل علامت استاندارد توسط برخی واحدهای تولیدی پرداخت و تأکید کرد: با همکاری دادستانی استان، تمامی این واحدها موظف شده‌اند ظرف مدت سه ماه نسبت به اخذ علامت استاندارد اقدام کنند این همکاری مشترک با دستگاه‌های قضایی نقش مؤثری در جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز و ارتقای سطح کیفی محصولات در استان خواهد داشت.

وی همچنین اضافه کرد: در ۶ماهه اخیر ۱۰۴ علامت استاندارد در سطح استان صادر شده است که این نشان‌دهنده عزم جدی استاندارد آذربایجان‌غربی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و توجه به ایمنی مصرف‌کنندگان است و افزایش صدور این گواهینامه‌ها بیانگر رشد صنایع استان در مسیر تولید استاندارد و مطمئن است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان