باند مواد مخدر در ارومیه متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام باند توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان ارومیه، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر  در  ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده در نهایت مشخص شد که متهمان مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را در خودروها جاسازی کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو های متهمان را شناسایی و در بازرسی از آنها ٣ کیلوگرم شیشه افغانی و ٣ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

جلیل پناه با اشاره به توقیف ٣ دستگاه خودروی سواری در این عملیات (سمند، پژو ۴۰۵ و پراید) افزود: در این عملیات پلیسی، ٣ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

او در پایان با تأکید برعزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر با پدیده شوم مواد مخدر بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *