فعالیت‌های دانش بنیان زیر چتر حمایتی دادگستری آذربایجان‌غربی قرار گرفت

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تحقق شعار سال، دفتر حمایت معاضدتی و قضایی به منظور حمایت حقوقی – قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان در دادگستری این استان تشکیل شده است.

ناصر عتباتی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه قضایی به عنوان یک مجموعه حمایتی می‌تواند حمایت حقوقی و قضایی لازم را از واحدهای تولیدی که بر مبنای دانش‌بنیان و علم روز هستند داشته باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های اقتصادی با محوریت دانش‌بنیان اگر به خوبی مورد حمایت قرار گرفته و به سمت و سوی تولید داخل سوق داده شود، کشور در بسیاری از امور به خود کفایی خواهد رسید.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: دستگاه قضایی استان، برنامه‌های متعددی را در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در دستور کار خود دارد.

عتباتی با بیان اینکه دادگستری آذربایجان‌غربی براساس وظایف ذاتی خود تاکنون جلساتی را در زمینه حمایت حقوقی – قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان داشته است اضافه کرد: با این حال حمایت‌های لازم از سوی این دادگستری، از کارآفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند، صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، حمایت‌های لازم از سوی دادگستری آذربایجان‌غربی ، سازمان‌ها و نهادهای تابعه از کار آفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند صورت خواهد گرفت تا زمینه رشد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی دانش بنیان و در نتیجه اشتغال زایی برای جوانان استان فراهم شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *