استاندار آذربایجان‌غربی از پاسگاه‌های مرزی ارومیه بازدید کرد

 استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن بازدید از پاسگاه‌های مرزی شهرستان ارومیه، در جریان وضعیت امنیتی و مرزی در این نقاط قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان روز گذشته با همراهی سردار «علی اصغر ملکانی» فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نوار و پایگاه های مرزی ارومیه بازدید و از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان غیور ایران اسلامی در حراست از مرزهای کشور قدردانی کرد.

وی در این بازدید که بصورت هوایی و زمینی صورت گرفت از روند فعالیت های مرزی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حراست از مرزهای کشور بازدید و از تلاش آنان قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی غربی و رئیس شورای تامین استان، در این بازدید در گفتگو با مرزبانان مستقر در پایگاه های مرزی کشور، گفت: به برکت حضور مقتدر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در مرزهای کشور، ایران اسلامی به یکی از کشورهای امن منطقه تبدیل شده است.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه ۵۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند که قسمت اعظم آن‌ را مناطق کوهستانی صعب العبور تشکیل می‌دهد. تمامی مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در آذربایجان‌غربی است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *