۱۲ معلم آذربایجان‌غربی به مرحله کشوری جلوه‌های ویژه راه یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۲ معلم این استان به مرحله کشوری طرح «شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید» راه یافتند.

جواد جنگی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، ۱۱۳ مورد جلوه ویژه معلمی (معلمان نمونه) در مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند که از این تعداد ۱۲ معلم به مرحله کشوری راه یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال هزار و ۸۵۹ نفر در برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی استان آذربایجان غربی شرکت کردند که از منتخبان در آیین استانی هفته معلم تجلیل خواهد شد.

تدریس در فضای مجازی، ارتباط با اولیای دانش آموزان، استفاده از فناوری نوین، تشکیل جلسه برای والدین، تولید محتوای آموزشی الکترونیکی، ارتباط مستمر با گروه‌های آموزشی، خلاقیت آفرینی در فرآیند یادهی و یادگیری و کمک گرفتن از دانش آموزان در کلاس در قالب طرح همیار معلم و بهره مندی از کمک والدین در جریان آموزشی کلاس را از جمله محور‌های طرح جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید برشمرد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه و ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی کنونی امسال پرشورتر از سال‌های آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در این طرح تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق التدریس، قراردادی، خرید خدمت و بازنشستگان شاغل در واحد‌های آموزشی و پرورشی اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم زیر پوشش قرار گرفت.

جنگی می گوید: طرح «شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی» با هدف تکریم مقام معلم و شناسایی و معرفی معلمان شاخص در سطح منطقه، استان و کشور در حال اجراست.

آذربایجان غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی اعم از استخدام رسمی، پیمانی، قرار دادی، حق التدریس و سرباز معلم است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان