دفتر حمایت قضایی از فعالیت‌های دانش‌بنیان در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تشکیل دفتر حمایت قضایی از فعالیت‌های دانش‌بنیان در این استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی در مورد اهمیت توجه به شعار سال با موضوع «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، با بیان اینکه دادگستری استان آذربایجان‌غربی تاکنون ۵ جلسه در این زمینه برگزار کرده است، اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی با محوریت دانش‌بنیان اگر به‌خوبی مورد حمایت قرار گیرند و به سمت و سوی تولید داخل سوق داده شوند، یقیناً کشور در بسیاری از امور به خودکفایی خواهد رسید.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های دانش‌بنیانی در ایجاد اشتغال پایدار، گفت: در زمان حاضر جامعه بیشتر از هر زمان دیگری به فعالیت‌های اشتغال‌زا و اقتصادمحور نیاز دارد بنابراین همه مسئولان باید فعالیت‌های دانش‌بنیان و اقتصادی را مورد حمایت قرار دهند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، تأکید کرد: ازاین‌رو دادگستری آذربایجان‌غربی بر اساس وظایف ذاتی خود تاکنون جلساتی را در زمینه حمایت حقوقی ـ قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش‌بنیان داشته است.

وی ابراز داشت: حتی در این بخش، دادگستری استان به‌تازگی دفتر حمایت معاضدتی و قضایی به‌منظور حمایت حقوقی ـ قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش‌بنیان را ایجاد کرده است.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی می‌تواند حمایت حقوقی و قضایی لازم را از واحد‌های تولیدی که بر مبنای دانش‌بنیان و علم روز هستند داشته باشد، اظهارکرد: با این حال حمایت‌های لازم از سوی دادگستری آذربایجان‌غربی، از کارآفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند، صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *