مصوبات سفر رئیس‌جمهور گامی بلند در مسیر توسعه استان آذربایجان‌غربی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آدربایجان‌غربی گفت: پیامدهای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی گام بلندی برای توسعه استان است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آدربایجان‌غربی، حسین سپهری در خصوص اثرات مثبت سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت: مصوبات سفر دولت مردمی و انقلابی به استان آذربایجان‌غربی به رفع نابرابری‌های منطقه‌ای کمک خواهد کرد و نقشه راهی را برای توسعه منطقه‌ای و عدالت محوری ترسیم کرده است.

وی افزود: تصویب ۱۵۷ مصوبه در حوزه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری یک مزیت و پتانسیل برای پیشرفت و ارتقای شاخص‌های توسعه استان است و باعث احیای ظرفیت‌های منطقه‌ای خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آدربایجان‌غربی، پیامد مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری را موتور محرکه‌ای برای انجام بسیاری از کارهای بر زمین مانده در حوزه عمرانی دانست و افزود: پیامدهای مصوبات موجب ثبات اقتصادی و اشتعال پایدار در حوزه اقتصادی استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته مثبت و تاثیر گذار سفر استانی رئیس جمهور به استان ایجاد امید و نشاط بین مردم، بازسازی اعتماد مردم با دیدارهای چهره به چهره و بازدید از طرح ها با هدف بین مردم و با مردم بودن برای رفع مشکلات استان است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *