کشف انبار ترانزیت هروئین از معده قاچاقچیان مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند بیش از ۲ کیلو گرم هروئین را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد.

سرهنگ “ابرهیم جلیل پناه” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت افرادی به صورت باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور در ارومیه، باخبر شدند.

وی افزود: با انجام عملیات ویژه پلیس و در بررسی‌های دقیق مشخص شد ۶ نفر از متهمان اقدام به بلع و انبار ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در معده خود کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشاره به کشف ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه تمامی متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ جلیل پناه در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *