افتتاح ۲۲ پروژه راهداری در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افتتاح ۲۲ پروژه راهداری همزمان با هفته دولت و در راستای جهاد تبیین خبر داد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: در این هفته ۲۲ پروژه متعدد در حوزه راهداری به بهره برداری خواهد رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به افتتاح و بهره برداری از ۶۸ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی با اعتبار افزون بر ۶۸۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی از پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه لکه گیری و روکش آسفالت هفته دولت از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور ارومیه – سرو به طول ۲۰ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی – چالدران به طول ۳ کیلومتر و لکه گیری و روکش آسفالت محور مهاباد – بوکان (جاده برهان) به طول ۷ کیلومتر یاد کرد.

آرامون ادامه داد: پروژه‌های ایمن سازی ۴۸ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان شامل نصب نیوجرسی، خط کشی، نصب تابلو و علائم و روشنایی با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سایر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد که افتتاح طرح ساماندهی محور خوی – قطور – رازی با خط کشی، نصب تابلو و علائم، نصب نیوجرسی به طول ۳۵ کیلومتر مهم‌ترین آن‌ها را شامل می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص افتتاح ابنیه‌های فنی اظهار داشت: در این هفته بهره برداری از پل‌های مهلذان و داش تیمور شهرستان‌های خوی و مهاباد با اعتباری نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *