افزایش دو برابری بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۲ در پنج ماهه نخست سال جاری

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افزایش بالغ بر دو برابری بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۲ در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

امیر خیراندیش رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۸۹ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل عمومی بخش بار و مسافر طی ۱۰ جلسه در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به ۴۳ پرونده بررسی شده در مدت زمان مشابه سال گذشته این مقدار حکایت از افزایش افزون بر دو برابری تعداد پرونده‌های بررسی شده در این کمیسیون را دارد.

وی اذعان کرد: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ را سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی شامل می‌شود.

خیر اندیش در خصوص آرای صادر شده برای ۸۹ پرونده بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ در پنج ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: برای ۲۸ پرونده رای به برائت، ۶ پرونده رای به تذکر کتبی، ۵۴ پرونده رای به جریمه و یک پرونده رای به لغو پروانه صادر و ابلاغ گردید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *