بهره‌مندی ۹۹.۶ درصدی خانوار شهری آذربایجان‌غربی از گاز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ساکنان ۴۷ شهر در این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این رقم معادل ۹۹.۶ درصد از خانوار شهری است.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی در حاشیه بهره‌برداری از گاز شهر زرآباد خوی، اظهار داشت: در هفته دولت، گاز سه شهر زرآباد خوی، میرآباد سردشت و خلیفان مهاباد مورد افتتاح قرار گرفت تا تعداد شهرهای گازدار استان به ۴۷ شهر برسد.با گازدار شدن این سه شهر، درصد بهره‌مندی خانوار شهری استان از نعمت گاز به ۹۹/۶ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اشاره به روشن شدن گاز در ۱۴۰ روستا طی هفته دولت، خاطرنشان کرد: با گازدار شدن این روستاها در مجموع ۱۱ هزار و ۳۵۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده و ضریب نفوذ گاز روستایی در استان با چهار درصد افزایش به ۷۶ درصد می‌رسد.

وی افزود: با شتاب گازرسانی به روستاها در دولت سیزدهم، ضریب نفوذ گاز روستایی در آذربایجان‌غربی طی یک سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

شیخی با اعلام اینکه علاوه بر پروژه‌های افتتاحی گازرسانی، طی هفته دولت عملیات گازرسانی به ۱۶۵ روستا نیز شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: آغاز گازرسانی به ۵۰ مورد از صنایع از دیگر برنامه‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی در هفته دولت امسال است.

وی ابراز داشت: برای مجموع طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت سال‌جاری، ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان