دانش‌آموزان ۱۱ منطقه آذربایجان‌ غربی از تغذیه رایگان بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت: طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در ۱۱ منطقه از استان اجرا می‌شود.

با اشاره به اجرای طرح تغذیه رایگان برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، اظهار داشت: این طرح در مدارس شهرستان‌ها و مناطق نوار مرزی و دارای مرز ۲۰ تا ۳۰ کیلومتری اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان مناطق محروم در شهرستان‌های سردشت، ماکو، اشنویه، پیرانشهر، خوی، پلدشت، سلماس، چالدران، شوط، سیلوانا و انزل شامل اجرای این طرح هستند که در طول سال تحصیلی آتی از تغذیه رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: اعتبار مربوط به تامین این تغذیه‌ها، از محل اعتبارات استانی است و مقرر شده از کارخانجات بومی دارای بهترین کیفیت تامین و توزیع شود.

وی ادامه داد: برآورد ریالی مربوط به طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزان مناطق محروم در آذربایجان‌ غربی، بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که در دستور کار قرار گرفته است.

جنگی در مورد نوع تغذیه‌های مدنظر برای توزیع میان دانش‌آموزان نیز گفت: شیر پاکتی، بیسکویت و کیک به منظور توزیع در این طرح در نظر گرفته شده و رایزنی‌های لازم در خصوص تامین آن نیز انجام شده است.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان