کشف سلاح جنگی و شکاری در میاندوآب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب، خبر داد.

 

سردار”رحیم جهانبخش” بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان “میاندوآب” از فعالیت فردی در خصوص انتقال محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به داخل استان مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود، مسیر تردد خودروی متهم را در ایستگاه بازرسی شهید “محمد نژاد” شناسایی و با اخذ دستور از مرجع قضائی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ؛ سواری پژو پارس را توقیف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان به کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروی مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

سردار جهانبخش در پایان بر عزم راسخ پلیس دربرخورد با قاچاقچیان سلاح های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی درجامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *