انهدام باند سارقان در شهرستان میاندوآب با ۵۰ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سارقین و اعتراف به ۵۰ فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره و خانه باغها در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

به گزارش اورنانیوز، سرهنگ ” ایرج حسنخانی ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها، اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در شهرستان میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام شیوه و شگردهای خاص پلیسی، ۲نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی های انجام شده، به انجام ۵۰ فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره و خانه باغها و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: با تلاش های ماموران ۱نفر مالخر نیز در این خصوص دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن، تعدادی از وسایل سرقتی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ ” حسنخانی” خاطر نشان کرد: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه ۲ نفر سارق حرفه ای و ۱ نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی استان در پایان از هم استانی های عزیزخواست تا ضمن توجه به توصیه و هشدار های پلیس درخصوص پیشگیری ازسرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *