۷۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی مشغول به کار هستند

به گزارش اورنانیوز، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از بازنگری در سرفصل دروس ارائه شده در این دانشگاه درحال حاضر  ۷۰ درصد از دروس به صورت عملی و کارگاهی و ۳۰ درصد در قالب تئوری ارائه می‌شوند.
رسول خداویردی وند ادامه داد: ۷۰ درصد از دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و واحد‌های تولیدی استان مشغول به کار هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر سه هزار و ۹۴۹ دانشجو در ۵۶ رشته کاردانی و ۲ هزار و ۲۳۳ دانشجو نیز در ۴۸ رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته در چهار دانشکده فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از برگزاری نخستین همایش دانشگاه، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی  خبرداد و افزود: این همایش با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و اقتصاد و با حضور ۲۰۰ نفر کارآفرینان استان در حوزه صنعت و در  ۲۹ بهمن در ارومیه برگزار می‌شود.
خداویردی وند می‌گوید:  نخستین همایش دانشگاه، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در چهار محور دانشگاه و نقش آن در اشتغال پایدار، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، نقش دانشگاه در کار آفرینی و نیروی کار برای بازاریابی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان