بازدید مدیرکل صمت آذربایجان غربی از نمایشگاه فروش ماه مبارک رمضان و بهاره ارومیه

مدیرکل صنعت، معدن و‌ تجارت آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان از نمایشگاه فروش ماه مبارک رمضان و بهاره شهرستان ارومیه بازدید به عمل آوردند.
به گزارش اورنا نیوز، عبدالحمید سرتیپی به منظور نظارت بر قیمت‌ها و نحوه توزیع و کیفیت محصولات عرضه شده در نمایشگاه عرضه محصولات ماه مبارک رمضان و بهاره شهرستان ارومیه در این بازدید از بخش ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید و ضمن گفتگو با فروشندگان، در جریان قیمت برخی اقلام قرار گرفت.
مدیرکل صمت استان در حاشیه این بازدید گفت: شهروندان می ‌توانند با مراجعه به نمایشگاه ‌فروش ویژه ماه مبارک رمضان و بهاره اجناس مورد نیاز خود را در کمترین زمان تهیه کنند.
وی استقبال مردم را از نمایشگاه فروش ماه مبارک رمضان و بهاره مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مواد غذایی، پوشاک، کیف، کفش و سایر محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از نظر قیمت و کیفیت به نسبت مناسب است که موجب استقبال مردم شده است.
سرتیپی همچنین حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اعلام کرد.
مدیرکل صمت استان در طی این بازدید در غرفه‌های عرضه کننده کالاهای تنظیم بازار حضور یافت و ضمن بررسی میدانی نحوه توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در سطح غرفه‌ها، موانع و مشکلات توزیع کنندگان در زمینه دریافت کالاها از منابع و ارائه آن به مشتریان را بررسی و تمهیدات لازم در جهت رفع آن را پیگیری نمود.
وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و ارایه کالای بی ‌کیفیت یا فاقد تطبیق قیمت ها با نرخ مصوب، موضوع را به بازرسان مستقر در محل نمایشگاه‌ اعلام کنند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند در محل دائمی نمابشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برپا می باشد.
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان