۴۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهین دژ به بهره‌برداری رسیده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۲ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف در شهرک صنعتی شاهین دژ به بهره‌برداری رسیده که حدود ۸۹ درصد این تعداد فعال است.

به گزارش خبرنگار اورنا نیوز؛ امیر شهسوار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در بازدید از شهرک صنعتی شاهین دژ اظهار داشت: این واحدهای تولیدی در بخش‌های غذایی و آشامیدنی، نساجی، سلولزی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، فلزی، برق و الکترونیک و خدماتی فعال هستند.
وی ادامه داد: همچنین ۱۸ واحد تولیدی در مراحل مختلف راه‌اندازی و احداث می‌باشد که با تکمیل این واحدها وارد چرخه تولید خواهند شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی شاهین‌دژ زمینه اشتغال برای ۹۵۴ نفر از جوانان منطقه فراهم کرده است.
شهسوار ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شد تاکنون بیش از  یک هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهین دژ سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وی بیان کرد: حدود ۷۵ هکتار اراضی در اختیار شهرک صنعتی شاهین دژ بوده که حدود ۴۵ هکتار آن زمین صنعتی بوده و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک را در خود جای داده است.
در این بازدید که فرماندار شهرستان نیز حضور داشت و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شاهین دژ بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع موانع تولید ارائه گردید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان