رفع تصرف ۱۵ هکتار از مراتع و اراضی دولتی در آذربایجان غربی

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۱۵ هکتار از مراتع و اراضی ملی منابع طبیعی با دستور قاطع قضایی رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.

به گزارش اورنا نیوز؛ ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بیش از ۱۵ هکتار از مراتع و اراضی ملی منابع طبیعی با دستور قاطع قضایی رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.

وی افزود: در پی گزارشات واصله ۷۲۰۰۰ متر مربع از مراتع ملی یکی از روستا های شهرستان اشنویه توسط اشخاص حقیقی به طریق شخم زنی و نیز مقدار ۸۶۳۴۶ متر مربع از طریق غرس اشجار تصرف گردیده بود.

 عتباتی گفت: در راستای صیانت از انفال بیت المال و پاسداری از منابع طبیعی و مراتع ملی و با هماهنگی اداره منابع طبیعی و همچنین ضابطین انتظامی نسبت به شناسایی مجرمین و تشکیل پرونده قضایی اقدام لازم توسط دادستان شهرستان اشنویه معمول و جهت رفع تصرف از مراتع مزبور و نیز اعاده به وضع سابق دستورات قضایی صادرگردید.

مقام عالی قضایی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در همین راستا مجموعاً ۱۵۸۳۴۶ متر مربع از اراضی و مراتع ملی و منابع طبیعی از ید متصرفان خارج و پس از اصلاح محل و تخریب دیوار بلوکی تعبیه شده مراتع ملی شهرستان اشنویه برگردانده شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان