بهره‌برداری از ۶۵ طرح راهداری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری و افتتاح ۶۵ طرح راهداری در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش اورنا نیوز، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر اظهار داشت: در هفته دولت ۶۵ پروژه راهداری با اعتبار ۲۴۴ میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه راهداری آذربایجان‌غربی شامل ۱۸ طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، ۷ طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، ۱۳ طرح در حوزه راه روستایی، ۲۷ طرح در حوزه نگهداری راه‌ها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیرت راه‌ها است.

دست نشان افزود: از جمله ۱۸ طرحی که در حوزه ایمنی راه و حریم اداره کل در هفته دولت افتتاح می‌شود می‌توان به حذف ۱۳ نقطه پر تصادف استان، ۲۰۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۳۵۰ عدد تابلو و علائم، نصب بالغ بر ۲ کیلومتر نیوجرسی و ایجاد ۵ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده ۸۶۲ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: لکه‌گیری و آسفالت بیش از ۵۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر راه روستایی و احداث ۷ دستگاه پل از دیگر طرح‌هایی هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان