افتتاح ۲ واحد تولیدی در ارومیه

همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۲ واحد تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال در ارومیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اورنا نیوز، همزمان با آخرین روز از هفته دولت مراسم افتتاحیه دو واحد تولیدی فیدار فورج اسپوتا و آلتون تجارت میلاد نو با حضور کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی در ارومیه برگزار شد.

واحد فیدار فورج اسپوتا در راستای تکمیل زنجیره تولید تریلر در زمینی به مساحت بیش از ۸ هزار مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۵ نفر آغاز بکار کرد.

واحد آلتون تجارت میلاد نو در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بستر اشتغال را برای ۳۰ نفر فرآهم کرده و با تولید انواع پروفیل، محصولات خود را به اقصی نقاط کشور ارسال و کشورهای افغانستان و عراق مقاصد صادراتی واحد می‌باشد.

صابر پرنیان سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در حاشیه افتتاح واحدهای تولیدی استان با بیان این مطلب که قطعی برق بر مواد اولیه و ماشین آلات واحدهای تولیدی آسیب وارد کرده است افزود: یک هلدینگ تولیدی در آذربایجان غربی ۱۲ میلیارد تومان از قطعی‌های برق متضرر شده که طبیعی است این اتفاق مبتلابه در کل کشور مانع جهش تولید خواهد شد.

وی در ادامه خسارات کاهش تولید، آسیب به ماشین آلات واحدهای تولیدی، ضایعات محصولات و مواد اولیه و بیکاری کارگران را از عمده آسیب‌های گسترده قطعی برق در کشور برشمرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان