وزیر جهاد کشاورزی فردا به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند

هدف از این سفر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌وخاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی و دیدار با کشاورزان، بهره‌برداران، نخبگان و تشکل‌های کشاورزی اعلام شده است.

به گزارش اورنا نیوز، بازدیدهای میدانی از طرح‌های کشاورزی و گفتگو با کشاورزان و حل مشکلات آنان، بازدید و افتتاح طرح‌های کشاورزی در زیر‌بخش آب‌وخاک و سیستم‌های آبیاری نوین در شهرستان‌های استان و بهره‌برداری از یک پروژه شاخص کارخانه تولید انواع پوره، کنسانتره میوه تازه و رب گوجه‌فرنگی به ظرفیت ۹ هزار تن در ارومیه از جمله برنامه‌های سفر غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان‌غربی است.

افتتاح و بهره‌برداری هم‌زمان چهار پروژه شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در شمال استان، دیدار با نخبگان، فعالین و تشکل‌های بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به این استان است.

در این سفر، فتحی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی، نیازی شهرکی معاون آب‌وخاک، نجاتی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، موسوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا نوری را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان