بهره برداری از ۴ طرح راهداری و راه روستایی به مناسبت هفته دولت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس از بهره برداری ۴ طرح راهداری و راه روستایی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سلماس خبر داد.

بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس گفت: به مناسبت هفته دولت ۴ طرح در حوزه راهداری و راه‌های روستایی شامل: دو طرح لکه گیری و روکش آسفالت و دو طرح بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی مجموعا به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان سلماس به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور سه راهی آغ زیارت تا مسیر منتهی به قره باغ به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و نیز بهره برداری از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور اصلی سلماس – ارومیه (باند برگشت) به طول یک کیلومتر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از پروژه‌های حوزه راهداری است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

اصغری ادامه داد: در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی نیز پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه روستایی کلشان – اخیان به طول یک کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و راه روستایی همت آباد به طول یک کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در این هفته در شهرستان سلماس به بهره‌برداری می‌رسند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *