آغاز مسابقات کشوری تنیس زیر ۱۴ سال در ارومیه

مسابقات کشوری زیر ۱۴ سال تنیس با حضور بیش ۲۰۰ تنیسور از سراسر کشور در ارومیه آغاز شد.

آندرانیک نجاریان مدیر مسابقات کشوری رده های سنی پسران و دختران زیر ۱۴ سال ارومیه در خصوص این مسابقات گفت: این رقابت‌ها قرار بود از روز دوم شهریورماه آغاز شود که بدلیل عدم حضور چند تنیسور و لغو مسابقات جدول مقدماتی، از امروز با برگزاری رقابت‌های جدول اصلی آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهدداشت.
وی اظهار کرد: در رقابت‌های ارومیه، ۲۴۵ تنیسور از جمله ۶۵ تنیسور در بخش دختران در سه رده سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال به رقابت می‌پردازند و مسابقات بخش پسران در کورت‌های مجموعه ورزشی شهید باکری و مسابقات دختران در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.
مدیر مسابقات کشوری رده های سنی پسران و دختران زیر ۱۴ سال ارومیه ادامه داد: جداول اصلی مسابقات بصورت ۶۴ نفره است و در پایان نفرات برتر ۲۵۰ امتیاز کسب خواهند کرد.
نجاریان با اشاره به حضور بیش از ۴۰ تنیسور از استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در این رقابت‌ها گفت: در رقابت‌های ارومیه ملی‌پوشانی از استان‌های مختلف حضور دارند که «فربد ایمانی» یکی از ملی‌پوشان ارومیه‌ای و مطرح مسابقات به شمار می‌رود.
نجاریان یادآور شد: داوران قضاوت کننده مسابقات از استان آذربایجان غربی هستند با این حال «مهرداد قزلباش» از زنجان به عنوان سرداور مسابقات پسران و «الهه ربیعی» از سمنان به عنوان سرداور مسابقات دختران حضور دارند.
وی تاکید کرد: «امیرحسین اسفندیاری» مربی زیر ۱۰ سال تیم ملی نیز برای تماشای مسابقات و استعدادیابی در ارومیه حضور دارد./صداوسیما
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *