اعزام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی و عادی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعزام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی و عادی در ۱ بهمن ماه؛ روز شنبه از ۳ شهرستان ارومیه، خوی و میاندوآب انجام خواهد گرفت.

سرهنگ”سجاد قربان نژاد” اظهار داشت: طبق موارد مندرج در برگه های اعزام به خدمت، آن دسته از مشمولانی که کد مرکز آموزش آنها توسط سازمان وظیفه عمومی فراجا مشخص شده، خودشان را به آدرس اعلامی در برگه اعزام معرفی و مابقی مشمولان باید راس ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه یکم بهمن ماه سال۱۴۰۱ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان قلی پور حضور داشته باشند.
وی ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ را تشریح کرد و بیان داشت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد شش ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.
سرهنگ “قربان نژاد” ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی برای آنان در بر خواهد داشت.
وی بیان داشت: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و… را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن ها و…. را رعایت نموده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و… را به همراه داشته باشند ضمنا خانواده ها باید از حضور در بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری نمایند./

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *