پست بانک ایران؛ پیشرو در ارائه خدمات بانکی به روستائیان

به گزارش اورنانیوز؛ سعیدملازده مدیریت شعب پست بانک استان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تاسیس پست بانک ایران گفت: پست بانک، بانک تخصصی حوزه روستایی و پیشگام در اقتصاد دیجیتال است.
مدیریت شعب پست بانک استان اضافه کرد: پست بانک ایران در حال حاضر در ۲۷۷ روستای استان آذربایجان غربی خدمات بانکی ارائه میدهد که طی دو سال اخیر از ۲۵۸ به ۲۷۷ روستا رسیده است.
ملازاده ادامه داد: علاوه بر افزایش کمی، کیفیت ارائه خدمات پست بانک نیز در روستاهای استان افزایش یافته است که میتوان به بانکداری الکترونیک اشاره کرد که تحولی در حوزه بانکی کشور محسوب میشود.
وی افزود: پست بانک استان آذربایجان غربی در زلزله خوی، به بازسازی ۲۰۰ واحد مسکونی تسهیلات ۲ میلیارد ریالی ارائه داده است.
سعید ملازاده با اشاره به اینکه پست بانک ایران تنها یک شعبه ارزی در ارومیه مرکز آذربایجان غربی دارد افزود: در برنامه داریم به زودی شعبه ارزی شهرستان ماکو افتتاح شود.
در پایان مدیریت شعب پست بانک آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در اربعین حسینی امسال رتبه ۲ کشوری به پست بانک ایران تعلق گرفت که در فروش ارز اربعین به زائران در مرز تمرچین پیشتاز بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان