نرخ بلیط سینماهای ارومیه شناور شد

بر اساس دستورالعمل سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرخ بلیط سینماهای شهرستان ارومیه همزمان با سراسر کشور از هفته جاری شناور شد.

به گزارش اورنا نیوز، مسعود یکانی مسئول امور سینمای حوزه هنری استان در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص نرخ بلیط سینماهای تحت پوشش حوزه هنری‌شهرستان ارومیه اظهار داشت: قیمت بلیط سینماهای ارومیه بر اساس درجه‌بندی کیفی صورت گرفته تعیین شده است که در همین راستا قیمت بلیط در«  پردیس سینمایی مهر ارومیه»  با درجه کیفی مدرن روزهای شنبه،  یکشنبه و چهارشنبه ۶۰ هزار تومان؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ۷۰ هزار تومان است.
یکانی در خصوص قیمت بلیط در«  سینما ایران ارومیه » با درجه کیفی ممتاز نیز گفت: در سینما ایران ارومیه بلیط روزهای شنبه ، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با قیمت ۴۵ هزار تومان ؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه هر هفته با نرخ ۵۰ هزار تومان برای علاقمندان سینما ارائه می‌شود.
وی افزود : بر اساس مصوبات صورت گرفته سینماهای کل کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای علاقمندان با ۵۰ درصد تخفیف بلیط صادر می‌کنند که قیمت شناور بلیط نیز با توجه به وضعیت فیلم ، زمان اکران، استقبال مردم و نوع ارائه آن در سینما ممکن است متفاوت باشد.
ارومیه در حال حاضر دارای ۹ سالن سینمایی فعال با درجه کیفی مدرن و ممتاز در پردیس سینمایی مهر و سینما ایران است که به تازگی بازسازی شده و با آخرین امکانات سینمایی برای علاقمندان خدمات ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان