توکن نات کوین Notcoin تلگرام چیست؟ استخراج ناتکوین

سال ۲۰۲۳ شاهد ورود یک میم کوین متفاوت و البته پرطرفدار بودیم. نات کوین یک میم کوین در بستر تلگرام است و بعد از معرفی در سال ۲۰۲۳، به شدت محبوب شد. البته صرفاً در مرحله ابتدایی قرار دارد و نمی‌توان برای خرید و فروش از این میم کوین استفاده کرد. در ادامه این مقاله به طور کامل ربات notcoin را معرفی می‌کنیم و با اصول و قوانین بازی، بررسی قیمت نات کوین تلگرام . کسب نات کوین‌های بیش‌تر در این ربات آشنا می‌شویم.

نات کوین تلگرام سریع‌ترین بازی تلگرام است و در مدت زمان کوتاهی توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.  این ارز در واقع یک میم کوین بدون نماد تلگرام به حساب می‌آید و تیم تلگرام این پروژه و کوین را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پروژه notcoin، یک ربات تلگرامی است و شما زمانی که وارد ربات می‌شوید باید روی صفحه کلیک کنید تنها با کلیک کردن روی صفحه می‌توانید کوین بگیرید. برای شروع استخراج رایگان ناتکوین اینجا کلیک کنید!
نات کوین نیز مانند دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال وارد عرصه کریپتو شده است. این شت کوین محبوب در ابتدا برای شوخی و سرگرمی ایجاد شد، اما به دلیل جذابیتش مورد توجه عموم قرار گرفت. در حدی که امروزه خرید دوج کوین مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.
بازی نات کوین به این صورت است که شما وارد ربات می‌شوید و روی صفحه گوشی کلیک می‌کنید. سپس، بعد از چندین بار کلیک کردن یک ارز نات کوین می‌گیرید. بازیکنان برای پیشرفت در این بازی می‌توانند به تیم‌های جدید (کانال‌های تلگرام و چت) بپیوندند، دوستان خود را دعوت کنند، وظایف خود را پیش ببرند و به همین ترتیب در صدر جدول امتیازات قرار بگیرند.
نات کوین برای اولین بار در کنفرانس TON دبی در تاریخ ۲۰۲۳/۱۱/۱۱ معرفی شد. چندی نگذشت که این پروژه ۴۵۰ هزار کاربر را در طی سه هفته به خود جذب کرد و چنین اتفاقی بی سابقه است. جالب است بدانید که TON یک پروژه با نام TON Space دارد و بازی نات کوین بخشی از توسعه این پروژه به حساب می‌آید. از طرفی، تیم TON و تلگرام به شدت از این بازی پشتیبانی می‌کنند و تبلیغات گسترده‌ای برای بازی ناتکوین انجام داده‌اند.
هدف اصلی تیم TON از معرفی بازی نات کوین و پشتیبانی از این بازی معرفی کاربران به کیف پول @wallet است. این کیف پول اصلی TON در تلگرام است و قصد دارد با بازی نات کوین، کاربران تلگرام را با زیرساخت TON آشنا کند و از این طریق تعداد کاربران پریمیوم خود را بالا ببرد.
البته در بحبوحه معرفی و رشد این بازی تلگرامی، تیم این در تاریخ ۲۰۲۳/۱۴/۱۲ پستی در مورد نات کوین در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد. همچنین، آندری روگوزوف، مدیریت ارشد تیم TON و موسس TOP، توییتی از ربات نات کوین منتشر کرد. این توییت اخیراً در آستانه پایان آزمایشی نسخه بتا و انتشار قریب الوقوع بازی Communities منتشر شد. بهترین قسمت معرفی این پروژه زمانی است که انجمن رسمی تلگرام با ۹۱ هزار کاربر، بازی را بازنشر کرد و تیم خود را در این بازی ساخت.
بازی VK Coin در سال ۲۰۱۹ سر و صدای زیادی به پا کرد و ساز و کاری شبیه به بازی نات کوین تلگرام دارد. این بازی مانند بازی نات کوین با کلیک کردن به شما کوین می‌دهد. بازی VK Coin توانست یک کمپین ۳۰ میلیونی بسازد به محبوب‌ترین پروژه اجتماعی در شبکه اجتماعی ۱۰۰ میلیونی MAU تبدیل شود.
برای اینکه از فرصت پاداش‌های رایگان استفاده کنید، حتماً باید روزی یک بار وارد ربات نات کوین شوید. در غیر این صورت فرصت خود را از دست می‌دهید.
در حال حاضر هیچ یک از صرافی‌های داخلی و خارجی از نات کوین پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین هنوز قیمت نات کوین تلگرام مشخص نشده است. در نتیجه شما نمی‌توانید این ارز را خرید و فروش کنید. به بیان دیگر، صرفا داخل بازی می‌توانید این کوین را داشته باشید اما خارج از بازی هنوز امکاناتی برای معامله با این کوین وجود ندارد و نمی‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذاری روی آن حساب کنید. البته ناگفته نماند که برخی از صرافی‌های بزرگ از این کوین حمایت کردند. در نتیجه در آینده دور احتمالاً خبرهایی برای لیست شدن این کوین در صرافی‌ها به گوش می‌رسد./۳tex

استخراج رایگان نات کوین

 

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان