بازگشت رشته‌محل‌های دانشگاه پیام‌نور اشنویه و سردشت به دفترچه کنکور ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی از بازگرداندن رشته محل‌های حذف شده از دفترچه کنکور ۱۴۰۳ مربوط به مراکز و واحدهای این استان خبر داد.

به گزارش اورنا نیوز، سید جواد طالب‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های ریاست دانشگاه پیام‌نور کشور و معاونین آموزشی و پارلمانی سازمان مرکزی، نمایندگان شهرستان‌های سردشت، اشنویه، چالدران، شوط و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و ائمه جماعت، تمامی رشته‌محل‌های حذف شده از دفترچه کنکور ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش برای متقاضیان ثبت‌نام و علاقه‌مندان تحصیل در دانشگاه پیام‌نور بازگردانده شد و ثبت‌نام تا روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی ادامه داد: با بازگرداندن رشته‌محل‌های حذف شده از دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ در این استان به شعار “آموزش برای همه، همه جا، همه وقت” معنای واقعی خود را نشان داد.

طالب‌زاده همچنین افزود: باتوجه‌به افزایش ۲ برابری ظرفیت رشته‌های کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور و نیز افزایش ظرفیت پذیرش تمامی رشته محل‌ها از ۱۵ به ۳۰ نفر در دفترچه ثبت‌نام انتخاب رشته کنکور سراسری، داوطلبان می‌توانند تا تاریخ اعلام تمدید انتخاب رشته خود را نهایی کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زبان